رداد ۹۴


یه کاری امروز بهم ایمیل شد در کل 50 صفحه اس و تا 4 شنبه وقت داره. می گم جون به جونمم کنن آدم تندیم و متعهد. امروز 25 صفحه پی دی اف رو تایپ کردم. جلوی خودمم گرفتم بقیه اش باشه برای بعد فرصت هست

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۰۱
لیدا خانوم
۲۴
خرداد ۹۴

یه بار با خواهرم حرف شده بود که بیا بگیم از بین ما دخترخاله ها و یک پسرخاله کدوممون زودتر ازدواج می کنه می ره.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۶
لیدا خانوم
۲۳
خرداد ۹۴

امروز 12 روزی می شد که گوشی خواهره دست گارانتی بود و تماس گرفت گفتن آماده شده. خواهرم کلی خوشحال که گوشیش به دستش می رسه چون بیشتر کاراشو با گوشی انجام می ده. منم یه چند صفه ای کارم مونده بودم سریع زدم که باهم بریم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۸
لیدا خانوم
۲۲
خرداد ۹۴

به جز گروه یونی که بچه های کارشناسی هستن یه گروه دیگه همینا زدبه بودن به اسم گروه دورهمی. قرار می ذاشتن بیرون میرفتن.

جاهاییم که می رفتن دوره! حتما باید ماشین داشته باشی یا با یکی از بچه ها هماهنگ شی. امروز جمعه قرار بود برن چالوس. اقای فلانی به من مسیج زد می یایی؟ گفتم نه گفت دلیلی داره یا نمی تونی گفتم نه مرسی کار دارم.

اگه اوکی می دادم باهاش می تونستم برم چون ماشین داره.

بعد یکی از آقایون (متاهل) وسایل رو تهیه دید و نفری 25ت بچه ها به حسابش واریز کردن. خلاصه از ساعت 7 شب به مدت دو ساعت که رسیدن خونه همش دارن تعارف تیکه پاره می کنن و از هم تشکر می کنن.

من که تمایلی اصن به رفتن نداشتم و نخواهم داشت چون این دورهمی ها برای آدم نه نون می شه نه آب. چرا چون یه وقتا تو یه جمع هایی قرار می گیری که با 4 نفر آشنا میشی ولی اینا همه شون متاهلن. برامم شدید مسخرس که کسی که متاهله خودشو قاطی مجردا کنه. ینی اینا 4 تا دوست زوج ندارن که با هم برن بیرون؟ حتما باید طرف با همکلاسی های شوهرش بره بیرون؟

شاید برای من عجیبه ولی نمی پسندم. 

تازه به این فک کردم اینا چی خوردن و چی آقای فلانی رفته خریده که باید نفری25 تومن بدن. به نظرم خیلیه مخصوصن که با تعداد بیرون می ری هزینه ها خیلی کمتر می شه.

اگه تجربه نداشتم می گفتم چه چیزیو از دست دادم ولی این بیرون رفتنا برای گذروندون "حاله" نه بیشتر. چیزی ازش در نمی یاد

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۶
لیدا خانوم
۲۲
خرداد ۹۴

یه وقتا یه نفر باعث می شه آدم بی خیال سیم کارتش شه و سیم کارت جدید بگیره

یه وقتا یه همسایه بد باعث می شه آدم خونه شو عوض کنه بره یه جای دیگه

یه وقتا یه همکار بد باعث می شه آدم شغلشو عوض کنه

یه وقتا یه هکلاسی بد باعث می شه آدم کلاسشو عوض کنه

یه وقتا یه نفر باعث می شه آدم وبلاگشو عوض کنه و یه وب جدید بسازه


و اینجاس که آدم باید مراقب ارتباط هاش باشه

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۱۸
لیدا خانوم
۲۰
خرداد ۹۴

می گم آدم باید طوری زندگی کنه که وقتی یه نگاه به پشت سرش می ندازه پشیمون از انتخاب ها و تصمیم هاش نباشه.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۶
لیدا خانوم
۲۰
خرداد ۹۴

دیروز ستاره بهم یه گلدون کاکتوس داد.